O mně

Webová analytika a celý online marketing je složitý. Kvůli tomu je pro vzájemně prospěšnou spolupráci nezbytná důvěra mezi vámi a mnou. Proto mi dovolte se představit.

Začátek podnikání

10. dubna 2015 jsem se nudil na kurzu o podnikání. Právě probíhala prezentace od specialisty ze Seznamu o inzerci v Skliku a já jsem vše již znal. Při pohledu na strop mi problesklo hlavou, že bych zrovna v online marketingu mohl zkusit začít podnikat.


Přes víkend jsem nechal nápad uležet, v pondělí ho probral s kamarádem Milanem a ve středu jsem již měl založenou živnost. Ještě týž týden jsem získal i prvního klienta, s kterým spolupracujeme dodnes.


Začátky byly skromné. Při studiu jsem se s pár klienty učil, experimentoval, objevoval slepé uličky. Začínal jsem s PPC reklamou, ale brzy jsem pochopil, že to nestačí a že je nutné mít vhodný web. Zde započal můj zájem o UX, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Následně vyvstala potřeba vše měřit a tak jsem se vrhl na webovou analytiku.


A právě u webové analytiky jsem nyní zakotvil. Je mým hlavním zaměřením, i když stále několika klientům spravuji PPC reklamu, občas provedu UX kontrolu webu nebo řeším problém se SEO. Věřím totiž, že dobrý analytik musí mít aktivní přesah i do ostatních částí online marketingu. Jak jinak by je chtěl vyhodnocovat?


Mým posláním je pomáhat firmám dělat chytřejší rozhodnutí na základě dat.

Pracovní zkušenosti

od 2017 - webový analytik v Shopero

od 2015 - specialista online marketingu na volné noze

2011 - 2017 - dobrovolník ve studentské organizaci IAESTE Czech Republic

2014 - vývoj webů pro Orgis IT

2013 - marketingová stáž v Indii

2012 - stáž na oddělení marketingu IBM Česká republika

Akce a školení

Potkat jste mě mohli mimojiné na:


  • Školení Tunning PPC - Petra Větrovská
  • Školení Google Analytics pro fajnšmekry - Jan Tichý
  • Školení Google Tag Manager - André Heller
  • Školení Na volné noze - Robert Vlach
  • Workshop Analýza klíčových slov - Pavel Ungr
  • Školení Dlouhodobý online marketing - Daniel Nytra
  • Plzeňský barcamp

Do školení ročně investuji desítky tisíc korun a stovky hodin věnuji vzdělávání, čtení článků, newsletterů a knih. Proto mé služby nepatří k nejlevnějším.

Ideální spolupráce

Pro své klienty pracuji dle následujícího modelu.

  1. Setkáme se a probereme vzájemná očekávání.
  2. Navrhnu s čím vám dokáži pomoci a dohodneme se na dlouhodobé spolupráci.
  3. Respektuji vaši vytíženost a tak většinu času pracuji v tichosti na pozadí. Vše měřím a co mohu, to rovnou zapracuji. Ostatní nejprve domluvím s vámi. Zároveň sleduji novinky v oboru a rovnou je vyzkouším na experimentu.
  4. Nejradši mám, když mi plně věříte a mám v oblasti online marketingu volnou ruku.
  5. Pravidelně posílám report, který se věnuje hlavně výsledkům. Neřeším moc co vše a jak jsem udělal, ale jaké to mělo výsledky a co uděláme do budoucna.
  6. Ke všem účtům máte přístup a s analýzami můžete libovolně dál nakládat. Pokud se mnou nejste spokojeni, nemám problém předat práci někomu jinému. Věřím v otevřenost a pokud pro vás nejsem přínosný, ani jednomu neprospěje vzájemná závislost.
  7. Nemám desítky klientů. Jen pár, abych se jim mohl na míru věnovat.

Zaujal jsem vás? Dejte mi vědět.

Kontakt