Správa PPC reklamy

Služby > Správa PPC reklam

Popis služby

Postarám se o vaše kampaně v Google Ads, Skliku a na Facebooku a Instagramu. A to buď od úplného vytvoření, pokud s PPC právě začínáte, nebo převzetím již běžících kampaní. Nejraději spravuji současně reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku i Instagramu díky vzájemným synergickým efektům. Umím se však postarat i jednotlivé PPC systémy samostatně.

Dnešní online marketing je o datech a díky znalosti webové analytiky jich dokáži plně využít. A to jak na straně posílání těch správných dat z webu do inzertních platforem, tak při optimalizaci a vyhodnocení reklam.

Nejsem kreativec. Impozantní bannery vám nepřipravím. Zato ode mne ale můžete čekat precizní nastavení kampaní, průběžnou procesně vedenou správu a precizní vyhodnocení výsledků, ve kterých nic neukrývám.

Co získáte

  • propojenou správu PPC reklam a webové analytiky
  • přehledná vyhodnocení lidskou řečí
  • optimalizaci kampaní na základě dat

Reference

„Jsme velice spokojeni s několikaletou profesionální spoluprácí při správě Google Ads a Sklik.“

Lenka Fattah
arabskeparfemy.com

Varianty

Mini správa PPC

  • základní správa
  • mírný rozvoj kampaní
  • automatická kontrola skripty
  • jednostránkové měsíční vyhodnocení
  • 30 minutový online call nad výsledky kvartálně

  • Cena správy: od 4,8 tis. Kč měsíčně
    Úvodní nastavení: od 7,8 tis. Kč

Profi správa

  • pro maximální výkon
  • průběžné rozšiřování kampaní
  • automatická kontrola skripty
  • 3-6 stránkové vyhodnocení
  • 60 minutový online call nad výsledky měsíčně

  • Cena správy: od 8,6 tis. Kč měsíčně
    Úvodní nastavení: od 12,8 tis. Kč

Objednávka

Správa PPC reklam je časově náročná a moje kapacita je téměř vyčerpaná. V některých měsících tak nové klienty již nepřijímám.

V případě zájmu mi pošlete adresu vašeho webu, co je cílem reklam a jaký máte rozpočet. Následně připravím cenovou nabídku a dojednáme podrobnosti.

Poptat správu PPC reklam