Služby

Nejčastěji klientům pomáhám s něčím z následujícího seznamu. Pracuji ale na míru vašim potřebám, takže pokud tu nenajdete přesně to, co hledáte, ozvěte se mi. Uvidíme, zda vám dokáži pomoci. Nebo doporučím vhodnějšího kolegu.

Webová analytika

Co neměříte nejde zlepšovat. A tak navrhuji strategii měření webů, implementuji ji v Google Tag Manageru a Analytics a následně nasbíraná data vyhodnocuji. Díky tomu získáte přehled, co se na vašem webu a celém online marketingu děje a získávate ode mne doporučení, co změnit pro zvýšení tržeb.

  • Nastavení Google Analytics    za 3 tis Kč
  • Zavedení Google Tag Manageru    za 3 tis Kč
  • Pravidelný report výkonu webu    za 2-5 tis Kč měsíčně

Kontrola webu

Máte pocit, že váš web či eshop stagnuje? Klesají vám objednávky a nevíte, co je příčinou? Pomohu vám ji najít. Problém může být na mnoha místech od špatně nastaveného hostingu, přes nevhodný design stránek až po neefektivní PPC reklamu. Popište mi svůj problém do emailu a uvidíme, co se s ním dá dělat.

  • Kontrola webu ze SEO a UX pohledu    za 5 tis Kč
  • Jednorázové vyhodnocení návštěvnosti    za 5 tis Kč
  • Analýza chování návštěvníků (Hotjar, Smartlook)    za 6-8 tis Kč

PPC reklamy

Připravuji a starám se o PPC reklamy v Google AdWords a Seznam Sklik. Dokáži jak převzít již běžící kampaně, tak je navrhnout úplně od začátku.

  • Dlouhodobá správa PPC    za 4-8 tis Kč měsíčně
  • Audit již běžících kampaní    za 5 tis Kč
  • Automatizaci s využítím AdWords skriptů    za 1,2 tis Kč/h
  • Zpracování analýzy klíčových slov pro PPC    za 5-12 tis Kč

„František je profesionál, který umí plánovat a řídit svoji práci. Během naší spolupráce vždy oceňuji samostatnost se kterou plní své úkoly. Na začátku se pečlivě doptá na potřebné informace a postará se o realizaci, během které rád přináší i rozšířující nápady. Oceníte i jeho procesní zkušenosti a metodický postup, díky kterému včas dodá zadaný projekt.“

Tomáš Zísler

Další reference

Nejste si jisti co konkrétně potřebujete? Zavolejte mi. Během pěti minut zjistíme, zda vám dokáži pomoci, případně doporučím vhodnější kolegy profesionály.

Nebo ještě lépe mi napište e-mail a zmiňte web, jaký máte produkt, co očekáváte a jaký máte rozpočet.

Napsat e-mail