Služby

Nejčastěji klientům pomáhám s následujícím typem činností. Pracuji ale na míru vašim potřebám, takže pokud tu nenajdete přesně to, co hledáte, ozvěte se mi. Uvidíme, zda vám dokáži pomoci. Nebo doporučím vhodnějšího kolegu.

Webová analytika

Co neměříte nejde zlepšovat. A tak navrhuji strategii měření webů, implementuji ji v Google Tag Manageru a Analytics a následně nasbíraná data vyhodnocuji. Díky tomu získáte přehled, co se na vašem webu a celém online marketingu děje. A navíc ode mne dostanete doporučení, co změnit pro zvýšení tržeb.

  • Nastavení Google Analytics a Google Tag Manageru
  • Pravidelný report výkonu webu

Audity

Máte pocit, že váš eshop či web stagnuje? Klesají vám objednávky a nevíte, co je příčinou? Pomohu vám ji najít. Problém může být na mnoha místech od špatně nastaveného hostingu, přes nevhodný design stránek až po neefektivní PPC reklamu. Zkontroluji váš web nebo PPC kampaně a dodám seznam doporučení, jak je vylepšit.

  • Audit webu
  • Audit chování návštěvníků (Hotjar, Smartlook)
  • Audit PPC kampaní

Cena služeb

Nejsem agentura, která vás odbyde předem připravenými balíčky za 3 999 Kč. Díky tomu, že jsem nezávislý profesionál, mohu své služby na míru přistřihnout vašim potřebám. Proto ani dopředu nejde stanovit cenu. Někomu bude stačit kontrola nastavení Google Analytics, u jiného je potřeba celková revize webové analytiky.

Ohledně nacenění služeb pro vaše potřeby mne stačí kontaktovat.


1,6 tis Kč

hodinová sazba bez DPH


„František je profesionál, který umí plánovat a řídit svoji práci. Během naší spolupráce vždy oceňuji samostatnost se kterou plní své úkoly. Na začátku se pečlivě doptá na potřebné informace a postará se o realizaci, během které rád přináší i rozšířující nápady. Oceníte i jeho procesní zkušenosti a metodický postup, díky kterému včas dodá zadaný projekt.“

Tomáš Zísler

Další reference

Nejste si jisti co konkrétně potřebujete? Zavolejte mi na 732 757 452. Během pěti minut zjistíme, zda vám dokáži pomoci, případně doporučím vhodnější kolegy profesionály.

Nebo ještě lépe mi napište e-mail a zmiňte web, jaký máte produkt, co očekáváte a jaký máte rozpočet.

Napsat e-mail