Nastavení měřících kódů

Služby > Nastavení měřících kódů

Popis služby

Obraťte se na mě v případě, kdy chcete nasadit či rozšířit měřící kódy na vašem webu. Zajistím vám jak analytiku úplně nového webu, tak i rozvoj současného měření. Většinou pracuji s kombinací Google Analytics a Google Tag Manageru. Ovšem poradím si i s ostatními technologiemi.

Na web vám dokážu nasadit také měřící skripty třetích stran jako je Facebook Pixel, Adform tag, retargetingové a konverzní kódy Google Ads a Skliku, konverzní kódy zboží.cz a Heureky a další. Ovšem vždy tak, aby se vám to vyplatilo. Nikdy nenasazuji měřící kódy jen proto, že můžeme.

V případě, že máte na webu řadu měřících značek a už se v nich ztrácíte, pomohu vám s jejich uspořádáním a přesunem do Google Tag Manageru.

Pomáhám i s analytikou mobilních aplikací.

Co získáte

  • precizně nastavené měřící kódy
  • pečlivou kontrolu
  • upozornění na jiné chyby v měření

Reference

„Spolupráce s Františkem je perfektní. Oceňuji velmi vysokou úroveň odbornosti, rozsáhlé znalosti v dané problematice i naprostou spolehlivost a přátelský přístup k celému našemu týmu. Po roční spolupráci na několika projektech jsme s Františkem velmi spokojeni.“

Ludmila Buschová
cyberfox.cz

Varianty

Jednoduché měření jako např.

  • implementace základních měřících kódů
  • úprava značek v Google Tag Manageru
  • konfigurace Google Analytics včetně cílů

  • Cena od 2,6 tis. Kč

Profesionální měření jako např.

  • implementace pokročilých měřících kódů
  • nasazení Enhanced Ecommerce
  • vložení Facebook Pixelu na e-shop
  • měření vícejazyčného webu
  • kompletní revize měření webu

  • Cena od 6,8 tis. Kč

Objednávka

Termín realizace je v řádů dnů až několika týdnů dle komplexnosti. Potřebovat od vás budu adresu měřeného webu a u méně obvyklých kódů i odkaz na jejich dokumentaci.

Začněte tím, že mi napíšete e-mail. Následně dohodneme přesné zadání, cenu a termín.

Poptat nastavení měření