Dovolte mi se představit.
Jmenuji se František Rajtmajer a pocházím z malinkaté vesničky na Šumavě. Po osmiletém studiu na gymnáziu jsem absolvoval Fakultu aplikovaných věd v Plzni, obor na přelomu IT a managementu. Následně jsem dva roky pobýval v Praze a nyní žiji se ženou a synem v Plzni.
Jsem spolehlivý. Na plnění termínu si zakládám. Neexistuje, abych něco poslal po deadlinu. A to díky procesům, automatizaci a osobní produktivitě.
Ve svém volném čase se věnuji jízdě na kole a domácímu vaření piva. Baví mne i psaní blogu o webové analytice Na základě dat.
Nepracuji pro tabákový průmysl, nebankovní úvěrové společnosti ani hazard. Pro hladkou spolupráci se s klienty držím těchto pravidel.
Každý rok věnuji stovky hodin sebevzdělávání, čtení článků, newsletterů a knih.
10. dubna 2015 jsem se nudil na kurzu o podnikání. Právě probíhala prezentace od specialisty ze Seznamu o inzerci v Skliku a já jsem vše již znal. Při pohledu na strop mi problesklo hlavou, že bych zrovna v online marketingu mohl zkusit začít podnikat.
Přes víkend jsem nechal nápad uležet, v pondělí ho probral s kamarádem Milanem a ve středu jsem již měl založenou živnost. Ještě tentýž týden jsem získal svého úplně prvního klienta (zdravím Toma).
Začátky byly skromné. Při studiu jsem se s pár klienty učil, experimentoval, objevoval slepé uličky. Začínal jsem s PPC reklamou, ale brzy jsem pochopil, že to nestačí a že je nutné mít vhodný web. Zde započal můj zájem o UX, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Následně vyvstala potřeba vše měřit a tak jsem se vrhl na webovou analytiku.
A právě u webové analytiky jsem zakotvil jako své hlavní specializace. Osobně mi vyhovuje ze všeho nejvíc. Dokáži v ní uplatnit svoji spolehlivost, preciznost a schopnost převést složitá data do srozumitelné lidské řeči.
Dnes pomáhám firmám zejména s Google Analytics, Google Tag Managerem, nastavováním marketingových kódů a analýzou dat. Toho využívám i při správě PPC kampaní, které jsou díky tomu perfektně měřené, přehledně vyhodnocované a optimalizované na základě dat.
od 2015 - webový analytik a PPC specialista na volné noze
2018 - 2019 - Analytics Specialist v Taste Medio
2017 - 2018 - analytik a správce PPC v Shopero
2014 - vývoj webů pro Orgis IT
2013 - marketingová stáž v Indii
2012 - stáž na oddělení marketingu IBM Česká republika
Potkat jste mě mohli mimojiné na: