O mně

Dovolte mi se představit.



Jmenuji se František Rajtmajer a pocházím z malinkaté vesničky na Šumavě. Po osmiletém studiu na gymnáziu jsem absolvoval Fakultu aplikovaných věd v Plzni, obor na přelomu IT a managementu. Následně jsem dva roky pobýval v Praze a nyní žiji se ženou a synem v Plzni.


Jsem spolehlivý. Na plnění termínu si zakládám. Neexistuje, abych něco poslal po deadlinu. A to díky procesům, automatizaci a osobní produktivitě.


Ve svém volném čase se věnuji jízdě na kole a domácímu vaření piva. Baví mne i psaní blogu o webové analytice Na základě dat.


Nepracuji pro tabákový průmysl, nebankovní úvěrové společnosti ani hazard. Pro hladkou spolupráci se s klienty držím těchto pravidel.


Každý rok věnuji stovky hodin sebevzdělávání, čtení článků, newsletterů a knih.

Začátek podnikání

10. dubna 2015 jsem se nudil na kurzu o podnikání. Právě probíhala prezentace od specialisty ze Seznamu o inzerci v Skliku a já jsem vše již znal. Při pohledu na strop mi problesklo hlavou, že bych zrovna v online marketingu mohl zkusit začít podnikat.


Přes víkend jsem nechal nápad uležet, v pondělí ho probral s kamarádem Milanem a ve středu jsem již měl založenou živnost. Ještě tentýž týden jsem získal svého úplně prvního klienta (zdravím Toma).


Začátky byly skromné. Při studiu jsem se s pár klienty učil, experimentoval, objevoval slepé uličky. Začínal jsem s PPC reklamou, ale brzy jsem pochopil, že to nestačí a že je nutné mít vhodný web. Zde započal můj zájem o UX, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Následně vyvstala potřeba vše měřit a tak jsem se vrhl na webovou analytiku.


A právě u webové analytiky jsem zakotvil jako své hlavní specializace. Osobně mi vyhovuje ze všeho nejvíc. Dokáži v ní uplatnit svoji spolehlivost, preciznost a schopnost převést složitá data do srozumitelné lidské řeči.


Dnes pomáhám firmám zejména s Google Analytics, Google Tag Managerem, nastavováním marketingových kódů a analýzou dat. Toho využívám i při správě PPC kampaní, které jsou díky tomu perfektně měřené, přehledně vyhodnocované a optimalizované na základě dat.

Pracovní zkušenosti

od 2015 - webový analytik a PPC specialista na volné noze

2018 - 2019 - Analytics Specialist v Taste Medio

2017 - 2018 - analytik a správce PPC v Shopero

2014 - vývoj webů pro Orgis IT

2013 - marketingová stáž v Indii

2012 - stáž na oddělení marketingu IBM Česká republika

Akce a školení

Potkat jste mě mohli mimojiné na:


  • Digisemestr Online - jako lektora ve videokurzu
  • Google Analytics 4 Masterclass - Jan Tichý
  • Data Restart 2019, 2020, 2021, 2022 - Praha
  • Marketingová Plzeň - pravidelný účastník a i přednášející
  • Measure Summit 2020, 2021, 2022
  • Školení Google Tag Manager pro fajnšmekry - André Heller
  • Shoptet univerzita - jako autora článku
  • Measurecamp Czechia 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 - Praha, Brno
  • Zákaznická analytika v e-commerce (CLV) - Marek Kobulský
  • Reshoper 2020 - Praha
  • Školení Google Sheets pro analytiky - Marek Prokop
  • Data-driven marketing management prakticky - Milan Merglevský
  • Školení Google Analytics pro fajnšmekry - Jan Tichý
  • Czech Online Expo - Praha
  • Workshop: Google Data Studio - Tomáš Hanáček
  • Školení Tunning PPC - Petra Větrovská
  • Measurecamp Europe 2021
  • Introduction to Data Science - CognitiveClass.ai
  • Facebook výkonnostní reklama pro e-shopy - Honza Bartoš
  • Školení a Think Tanky Na volné noze - Robert Vlach
  • Marketing festival 2019, 2020, 2021 - Praha
  • Attribution Academy - Merglevský, Kobulský
  • Workshop Analýza klíčových slov - Pavel Ungr
  • PPC reklama pro pokročilé - Tomáš Turek
  • Školení PPC reklamy - Zuzana Hurtová
  • Školení Dlouhodobý online marketing - Daniel Nytra
  • Plzeňský barcamp - Plzeň

Zaujal jsem vás? Dejte mi vědět.

Kontakt